amandabrodiin

Hjärtat slår ett slag för alla förlorade dagar.

Kategori: Life as i know it

I söndagskväll så åkte jag hem och sov hos hjärtat. Så spenderade jag min lediga måndag där. På kvällen åkte vi till Österby och hämtade Simons bil och köpte med oss hem lite gott. Jag beställde hem mat och medans vi väntade på den så spelade vi lite ;) Dock inga vinstpengar med oss hem tyvärr, men skoj var det. Kom hem och åt min mat, sen vart det sängen och lite gott.

Idag vart det jobb 11.30-19.00, dagen bara rusade förbi. Gick jätte bra och det var en trevlig dag på jobbet. Hade kommit in lite nytt i måndags som jag ska prova imorgon, wiho :)

Nu efter jobbet åkte jag och syrran till Tierp och solade, så skönt! Simon är på väg hit, han ringde och frågade om han skulle komma och sova hos mig. Vart så glad så, sover så mycket bättre med honom :)

Godnatt på er!
Kommentera inlägget här: