amandabrodiin

We can't go on together, with suspicious minds. And we can't build our dreams, on suspicious minds.

Kategori: Life as i know it

Let our love survive, or dry the tears from your eyes. Let's don't let a good thing die.

Det blev en riktigt lugn helg för mig. Vilket var skönt efter att jag legat magsjuk i veckan. I fredags kände jag att jag var fortfarande lite halvkrasslig men kände att jag behövde komma ut. Lina och jag gick ner till idrottshallen och kikade på syrrornas match. När dom var klara så gick jag hem och började laga tacos som jag hade köpt hem tidigare. Kikade lite på Idol medans. Sen kom Filippa och Frida hem så åt vi tacos och kikade på Transformers 3, riktigt bra! Sen vart det sängen för min del.

Igår, lördags så åkte alla iväg på Halloweenfester här och där men jag var hemma med Filippa och vi hade vår egen lilla Halloweenkväll. Vi ringde och beställde hem pizza, gick till affären och köpte lite godis. Så kikade vi på Vampire Diaries och bara njöt. Det vart också en skräckfilm Don't be affraid of the dark ute i vardagsrummet med bioljud och sen Honey 2 i sängen. Jag sov dock väldigt dåligt den natten, S ringde flera gånger och det hade varit lite problem. Snutt ♥

Idag så när jag och Filippa vaknade så kollade vi klart på Honey 2, vi orkade aldrig se klart hela. Sen kikade vi på Step up, haha vi drog oss länge i sängen ;) Men är det söndag så är det! Sen så lirade jag lite xbox innan jag åkte med och shoppade till Alles kalas imorgon. När vi hade handlat klart så åkte vi hem till Alle och bakade, rimbobullar, cheesecake, smårgostårta mmm massa gott :) Imorgon fyller hon år så då ska vi fira henne! Åkte hem och då var S hemma hos mig, så vi mös lite innan han var tvungen att åka iväg. Hoppas på att få sova med honom i natt, får se hur allt blir.

We're caught in a trap, I can't walk out. Because I love you too much baby.
Kommentera inlägget här: