amandabrodiin

Påsk!

Kategori: Life as i know it

Jag har haft en underbar påsk! I fredags kom Simon hem tidigt. Vi gick till affären och handlade till kvällen. Vi lagade jätte god mat och kollade på film. Jag fick Ben and Jerrys glass i mitt påskägg av Simon. Bästa påskägget! Simon fick trosslotter av mig. Han är en riktig spelnörd så det passade honom perfekt! 

I lördags åkte Simon iväg till jobbet. Jag gjorde i ordning mig och Melvin sen gick  vi upp till Lola och Roger. Släkten var där och vi åt påsklunch, så gott! Alle och Jens kom efter en stund. Så jag saknat dom, efter över 3 veckor i Thailand så var dom äntligen hemma! Melvin fick runt i gåstolen och tyckte det var roligt med allt folk. Uppmärksamhet får han alltid så det räcker och blir över! Simon och William kom efter ett tag. Vi satt ute och njöt av vädret. Vi åt efterrätt som mamma hade gjort, godaste jag ätit på länge! Senare vart det kubbspel och grillning. Vid sju-tiden gick vi hem. William skulle sova hos oss. Vi spelade kort och såg på film. 

I söndags kom Emma och barnen förbi en snabbis. Sen gick jag, William, Melvin och Simon upp till mamma. Där åt vi brunch på altanen. Vi gick en promenad och njöt av vädret. Vi var där hela dagen. Senare grillade vi korv och åt. Efter grillade vi marshmellows. När vi kom hem åt vi massa gott och såg på film. 

Igår var vi ute hela dagen. Satt på framsidan och solade. Köpte hem sallad och åt ute. Underbar dag! 


Kommentera inlägget här: