amandabrodiin

Bara vara du och jag!

Kategori: Life as i know it

I lördags lämnade vi lilleman hos mamma efter hans sista vila. Han skulle sova borta för första gången. Jag var så nervös och hade en sån klump i magen. Han skulle sova hos sin mormor bara en bit ifrån oss. Att han var hos mamma var jag inte ett dugg nervös för, hon är världens bästa mamma/mormor var bara orolig över att sova utan honom. 

När vi väl hade lämnat honom slog mitt hjärta så hårt, jag skakade lite och kunde inte sluta tänka på att han inte skulle sova hemma. Men när vi kom hem tog jag en cider, duschade och började att göra mig i ordning. Jag njöt av att det bara var jag och Simon hemma samtidigt som jag redan saknade lilleman. Men äntligen för första gången sen han föddes skulle vi få vara själva hemma en hel kväll/natt/morgon. 

Vi gjorde i ordning på framsidan där vi skulle sitta. Emma kom efter ett stund. Vi tre satt och drack lite och snacka massa skit! Efter en stund så kom Martin. Vi spelade ölspelet, skrattade som tokar och hade det jätte trevligt. Lite senare spelade vi kubb och vi tjejer krossade kollarna, twice! ;) Sen vart det lite mer drickspel innan vi gick in. Vi dansade och hade det trevligt! Blev lite mycket för killarna, men annars var kvällen super trevlig! 


Dagen efter var det soffhäng, Geordie shore och pizza. Bästa av allt var när vi åkte och hämtade Melvin! Han hade haft det toppen och allt hade gått så bra! Världens bästa unge! 

Kommentera inlägget här: