amandabrodiin

Goodbye summer, Hello autumn

Kategori: Life as i know it

Än är inte sommaren över men snart så. Det känns i luften, det är kallare nu. Det luktar höst. Sensommaren är underbar! Jag älskar den här tiden på året. Snart kommer löven bli sådär gula, orangea och röda. Man kommer att klä sig i stickat och stora mysiga halsdukar. Alla bra serier börjar igen och man får tända ljus! Dricka te i mängder och läsa böcker. Ta mysiga höstpromenader och rensa alla tankar. Det är på hösten jag får den där känslan jag inte kan få ut i ord. Drömmaren i mig kommer fram och kreativiteten flödar. 



KOMMENTARER:

  • Johanna Winberg säger:
    2014-08-25 | 11:44:27

    Äntligen!!! Alla är så deprimerade och saknar värmen och bla bla bla... Sensommaren/hösten är underbart. Glad att någon tycker som jag i min omgivning :D halsdukar, tända ljus, varm choklad, färgglad natur, höst promenader, filtar, brasa, kolla serier... Finns så mycket! Puss saknar dig.

Kommentera inlägget här: