amandabrodiin

Du kan så mycket redan nu!

Kategori: Melvin

Så fort det går så fort dom små har lärt sig något nytt! Melvin kryper runt och säger pappa hela tiden. Då och då kommer ett mamma fram också. Om jag går ut ur rummet ropar han på mig. Så gulligt! Han kan även vinka och får då fram något som låter "hejhej". Även om man frågar vart lampan är och han tittar på den kommer det nästan fram "lampa". Han skrattar hela tiden, åt nästan allt! Man hör hur fake det är ibland och endast för uppmärksamhet, hehe! 

Nu har han kommit in i en period då han kräver extremt mycket stimulans, tid och uppmärksamhet. Jag försöker så gott jag kan men när även annat som hjärtat, familjen, vänner och hemmet behöver min tid så är det svårt att ge honom 100% av min tid. Han är gnälligare nu och man märker att det är mycket som händer för honom. 

Det är inte bara att sätta honom framför tvn en liten stund på morgonen när vi vaknat så jag hinner få i mig en kopp kaffe, utan det är fullt ös på en gång! Sen måste man ha extra kolla nu så han inte ramlar och slår sig. Jätte rolig ålder men mindre roligt för mammahjärtat! 

Älskade lilla stora du! 


Kommentera inlägget här: