amandabrodiin

Sommaren tar upp all tid

Kategori: Life as i know it

Har verkligen inte haft tid eller lust att blogga. Sommaren tar upp all tid. Värmen är här och man orkar knappt göra något annat än att ligga vid vattnet. Vi har hunnit med massa mysiga utflykter med familj och släkt, en minisemester till Alsen där vi solat, badat, fiskat och levt campingliv. Vi har varit utanför oss där Melvin varit i sin pool hela dagarna eller nere på badet. 

Jag har haft massa mysiga sommarkvällar med tjejerna, druckit vin och skrattat som en tok. Stekt på dagarna och haft det toppen! 

Njuter av min mammaledighet och älskar dagarna jag får vara hemma med Melvin. Jag och Simon har myskvällar och njuter av all egentid vi får. 

Jag är hög på livet just nu och sommaren är för bra! 





Kommentera inlägget här: