amandabrodiin

Då var ännu en helg förbi!

Kategori: A fresh start

I fredags var det först jobb på som stod på schemat. Sen var det dags att hämta Lilleman på dagis och hem att packa hans väska. Han skulle hem till sin pappa. När Simon hade hämta honom så kom Alle och Filippa över. Vi körde ett träningspass och det var det jobbigaste jag gjort på länge! När vi var klara så gick vi till affären och handlade allt till tacos. Även Jens kom över, vi kollade på film och åt. När vi hade kollat klart på filmen så åkte Alle, Jens och lilla  Nora hem. Jag och Filippa kollade på serier och sen gick vi och la oss. 

I lördags vart det först jobb några timmar sen hem för lite fix och en drink. Filippa var redan hos mig och gjorde sig i ordning. När vi var klara så gick jag hem till Emma och Filippa till Sabina. Mer och mer folk kom över och vi hade jätte trevligt! Sen gick vi ner till IP där det var Öltält och dans. Jag kände efter en stund att det vart lite mycket av det goda för mig så jag vandrade hemåt rätt tidigt. När jag kom hem tvättade jag av mig sminket, bytte om, gjorde i ordning tacos och kollade på en film tills jag somnade på soffan. När jag sen vaknade till och skulle lägga mig i sängen så hade Filippa med kommit hem. 

Dagen efter låg vi på soffan hela dagen och kollade på film. Vi köpte hem pizza och åt den i soffan framför ännu en film! När Melvin kom så gjorde vi oss i ordning och gick ut till mamma. Firade henne på morsdag! Åt jätte god mat och efterrätt. Hon fick ett jätte fint växthus/skåp utav oss. Älskade mamma! Sen gick vi hem, Melvin somnade för natten och jag låg och kollade på min serie tills det var dag för sängen. 



Kommentera inlägget här: