amandabrodiin

Tiden bara springer iväg!

Kategori: A fresh start

Har haft fullt upp med jobb, sjukdom och läkarbesök den senaste tiden så har inte haft tid att uppdatera bloggen. 

Torsdag till söndag förra veckan var det jobb på Tierps arena. Melvin var hos sin pappa under tiden. Filippa sov här och dagarna innehöll jobb, sallad till middag, soffhäng med massa onyttigt och Paradise hotel Norge. Tidig sänggång och sen började det om. Alltid intensiva dagar när man jobbar på Tierps Arena men kul är det! 

I lördags fick jag ett samtal efter jobbet om att Melvin hade ramlat och slagit i hakan. Han och hans pappa var på Akademiska och såret skulle sys. Jag började gråta och kände mig som världens sämsta mamma som inte var med. Men när Simon berättade allt, om att Melvin vägrat bedövningssprutan och hur han skrek och var ledsen så var jag samtidigt glad att jag inte var med. För jag hade bara storbölat och gjort allt värre. Även om allt jag ville var att hålla om mitt lilla hjärta. 

Lyckan på söndagen var när jag slutade och Melvin var i bilen med mamma. Jag ville aldrig släppa taget om honom. Jag köpte pizza och Ben and Jerrys till oss! Som vi åt i soffan framför hans favoritfilm. Min lilla kämpe! 



Kommentera inlägget här: