amandabrodiin

I'm gonna do my thing!

Kategori: A fresh start

Idag fick jag äntligen sovmorgon! Så skönt! När jag vaknade så tog jag på mig träningskläderna, borstade tänderna och tvättade ansiktet. Sen gick jag ut till parkeringen där Sabina väntade. Hon, jag och Filippa åkte till Tierp för att sola. Nya rör, sweet! När vi var klara så hann jag bara komma innanför dörren innan jag och Lina bestämde oss för en pw. Så jag mötte upp henne och vi gick en runda. När jag kom hem igen så vart det ett träningspass! Sen åt jag lunch och kollade på tv. Efter en stund började jag att städa och möblera om här hemma. Fick något ryck! Tror att det blev rätt bra, får ha så här i några dagar och känna efter. Annars flyttar jag tillbaka allt som innan. Nu är Lilleman hemma igen och vi ska ta ett bad och mysa i soffan innan han ska sova. 


Kommentera inlägget här: