amandabrodiin

Mitt i veckan.

Kategori: A fresh start

I onsdags hade jag lite kvalitetstid med mina fina! Jag, Hanna och Lina åkte till Tierp för lite ärenden. Först blev det frukost på Royal. Sen handlade vi mat, alkohol och blommor. Innan vi åkte hem så fick det bli en solning. 

När jag kom hem så hämtade jag Lilleman. Vi åt lite mellis och sen tog vi en promenad ut till Hanna. Melvin älskar hästar och vart överlycklig över att se Hannas hästar. Han fick gå in i hagen med henne och klappa. Lite rädd och försiktig först men sen ville han gå in till hagen själv. Vilket han självklart inte fick. Sen åkte vi deras fyrhjuling. Melvin satt i mitt knä och vi hade bälte och körde försiktigt. Han tyckte att det var jätte kul! Han fick även åka med Hanna på gräsklipparen. 

När vi kom hem så orkade jag inte laga någon middag. Så fick bli en tur till Pärlan och köpa hem pizza. Som vi åt i vardagsrummet framför en film. 


Kommentera inlägget här: