amandabrodiin

Working out

Kategori: Bodyblog

Träningen rullar på bra! Jag blir bara mer och mer motiverad för var dag som går! Dock har jag haft några sämre dagar!
I söndags var vi på Furuvik hela dagen och det jag åt där som var onyttigt var en glass. Sen åt vi dock pizza när vi kom hem och jag hann inte med någon träning. 
I måndags vart det ingen träning heller då William (Simons lillebror) kom och sov hos oss. Vi köpte hem lite gott till filmen vi såg. Dock åt jag inte så mycket. 

Men det gäller att inte ge upp även fast man haft sämre dagar. Så i tisdags började jag dagen med 7km pw och intervaller! 
 
Resten av veckan har jag kört på stenhårt och har träningsvärk i hela kroppen som heter duga! Men satan så skönt det är! Jag ska strax köra på ett träningspass och en pw innan vi ska iväg och fira midsommar med släkten! 

Beställde även hem lite nya träningskläder! Bl.a. Linnet på bilden. Mycket roligare att träna i snygga kläder ;) 



Kommentera inlägget här: