amandabrodiin

Det var inte det här vi hade tänkt men vi båda vet att det var för det bästa.

Kategori: A fresh start

Om jag ser tillbaka för ett år sedan så visste jag inte att det skulle vara som det är idag. Men på något sätt var det ändå förväntat. Det jag kände innerst inne skulle leda till det här. För längesen gjorde jag ett val, jag vann det bästa som hänt mig men förlorade någon på vägen. Nu står jag här idag, men det bästa som hänt mig och ångrar inte en sekund det valet jag då gjorde. 

Jag känner mig redo för nästa kapitel. Jag var på väg ut innan det tog slut men samtidigt var jag redo att kämpa. Men innerst inne visste jag att det var en kamp jag tillslut skulle förlora. Det var aldrig meningen att gå längre än så här. Det gäller att vara tacksam för det vi fick och inte blicka tillbaka. Nu kan jag bara se framåt och det ser ljust ut. 

Det har tagit ett litet tag men nu är jag redo, redo att ta det stora klivet. Lämna allt bakom mig och njuta av det livet har att bjuda på. Dags att äntligen stänga boken och ställa den i min bokhylla med resten av mina minnen och äventyr. Hej då. 



Kommentera inlägget här: