amandabrodiin

Mamma vet exakt vad jag behöver!

Kategori: A fresh start

Igår så kom mamma över efter att hon slutat. Vi gick till lekplatsen här där vi bor, tog en promenad till dagis och hälsade på. Sen gick vi till affären där mamma köpte massa till Melvin sen gick vi och fikade vid skolgården. Melvin sprang runt och tyckte det var jätte skoj med en stor lekplats. Vi har ju bara legat inne dom senaste dagarna, så det var skönt att komma ut lite! 

Idag hämtade mamma Melvin när hon slutade jobba. Hon tyckte att jag var värd lite egentid och sa åt mig att gå ner till badet och simma. Som jag annars inte kan eftersom jag har Melvin i veckdagarna. Så när dom åkte så städade jag här hemma och sen kollade på serier tills Alexandra hämtade upp mig. Det var så skönt att simma, poolen var uppvärmd så vi bara njöt! Sen bastade vi och hade i hårinpackning. Så nu känner man sig som en helt ny människa! Nu ligger jag på soffan och med en kopp te och ser på film. Ska strax gå och sova. Melvin blir kvar hos mamma över natten. Så imorgon får jag lite sovmorgon, skönt! 



Kommentera inlägget här: