amandabrodiin

Du & jag!

Kategori: A fresh start

Den som inte har barn själv kommer aldrig kunna förstå den kärleken man känner till sitt barn. Man kan försöka men det är inte ens i närheten. Melvin är det bästa som någonsin hänt mig och är min stora kärlek här i livet. Han är den jag värdestätter högst av allt och alltid kommer att älska. Jag kommer att finnas vid hans sida oavsett om han vill eller inte. För honom skulle jag göra allt och lite till.
 
Ibland kan jag titta på honom och det känns som att hjärtat ska spricka av kärlek. Den här lilla lilla människan har skakat om min värld något så otroligt. Han är fantastisk! Det är tufft att vara själv och absolut inte lätt alla gånger! Ibland vill jag bara slita av mig håret men det finns inget jag hellre vill än att vara hans mamma. Att få spendera mina dagar med mitt lilla vilddjur är mer än tillräckligt! Jag rik på kärlek och veta att han älskar mig slår allt!
 
Han och jag, det har varit lite så sen dag ett! Vi är ett team, han och jag mot världen. Vi bor här, äter middagar ihop, leker, myser och sover ihop. Jag försöker så gott jag kan, att hinna med allt. Att ge honom uppmärksamhet, att ge honom av min tid, att lyssna och att försöka förstå vad han menar. För tro mig det är inte lätt alla gånger! Jag tar hand om honom, uppfostrar honom och ser till att han mår bra. Men framförallt så ger jag honom kärlek. Mängder, öser honom med det. Kärlek kan man aldrig få för mycket utav! Men ibland när tiden inte räcker till när man ska hinna med vardagen, hemmet, vänner, familj, sig själv och sitt barn då blir det tuft. Och då är man snabb att känna sig som en dålig mamma. Men jag försöker så gott jag kan och hoppas att han vet hur mycket jag älskar honom även dom stunderna när jag inte har tid att leka med honom. 
 
Jag älskar dig Melvin Fredriksson!
 
 

KOMMENTARER:

  • Ida Josefine Ruud säger:
    2015-02-21 | 22:17:49
    Bloggadress: http://mammatillova.blogg.no

    Så utrolig fint skrevet :-) jeg kjenner meg så igjen i det du skriver! Det er noe helt eget med kjærligheten til barnet sitt<3

    Svar: Tack snälla :) Ja det är det verkligen, helt otroligt <3
    Amanda

Kommentera inlägget här: