amandabrodiin

Kvalborg

Kategori: Life as i know it

Jobb jobb jobb, nu är det mycket på jobbet. Löning, innan valborg och alla är galna! Jobbar övertid och sju dagar i rad. Innan var det inga problem men man känner av i fötter och rygg nu när man är gravid. Idag är det prick 70 dagar kvar tills jag går på 5 veckors semster och sen mammaledighet. Nu har jag börjat räkna dagarna ;) 
 
Imorgon är det Valborg och det är ju otroligt stort här i Uppsala! Dock jobbar ju jag, men på kvällen ska det grillas hos min fina vän Emma. Ska blir jätte trevligt!
 
Ikväll ska Simon sova hos en kompis. Imorgon blir det fest för hela slanten! Så jag tänkte ha lite myskväll med mig själv och magen. En kärleksfilm, godis, chips och alkoholfri cider :) Så spenderar jag min kvalborg!
 
 
 
Kommentera inlägget här: