amandabrodiin

Lyckorus och eufori

Kategori: Graviditeten med Melvin

Lycka när ens barn ligger och tittar på en och myser medan sin livs kärlek kommer bakom och håller om en. Där låg vi alla tre, vår egna lilla familj. Kärleken till mina killar är så otrolig, ni gör mig till världens lyckligaste.

Att se på Simon efter hela den här händelsen, min svåra förlossning. Då han var det bästa stödet någonsin. Jag såg en helt ny sida utav honom och allt var så självklart för honom. När Melvin kom och vi fick vara kvar två nätter på bb var det som att han alltid hade varit pappa, Melvin njöt av att vara nära honom. När vi kom hem såg man hur glad och lycklig han var. Stolt över att han blivit pappa. När jag ser på dom två, så blir hela jag varm och kan inte sluta le. Mitt hjärta svärmar över av kärlek och hela kroppen fylls av ett lyckorus.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2013-09-30 | 21:05:55
    Bloggadress: http://nannna.se/

    Låter hur underbart som helst!

    Svar: Ja, verkligen :)
    Amanda

Kommentera inlägget här: