amandabrodiin

När regnet öser ner utanför

Kategori: Life as i know it

Även fast det tråkigt när det är grått ute och regnet öser ner så är det rätt mysigt ändå. Vi behövde en innedag. Vi har har haft fullt upp i veckor nu så igår njöt vi av lugnet. Simon var borta med grabbarna, så vi var själva hemma. Emma var över på morgonen och drack kaffe innan hon skulle iväg och jobba. När hon hade åkt somnade Melvin och jag passade på att träna! När Melvin hade vaknat låg vi soffan och kollade på animerad film. Sen lekte vi en hel del. Melvin bara skrattar och kollar konstigt på mig när vi leker. Jag tror att jag går in i det lite för mycket hehe! Mamma kom över en snabbis så då passade jag på att cykla ner till ICA och handla lite. Jag och Melvin åt middag sen fick han ett bad. Vi låg i soffan och gosade innan han fick välling och somnade. Han har blivit så gosig och vill mysa med mig hela tiden. Älskade liten! 

Jag tappade upp ett bad, tände lite ljus och bara njöt av egentid. När jag hade badat klart läste jag min nya skvaller blaska och målade naglarna. Jag började kolla på en film innan Emma kom upp en stund. Jag dukade fram lite nyttigt godis. Jordgubbar, kiwi, banan och Ramlösa med hallon. Så efter massa tjejsnack gick hon hela och jag la mig och sov. En bättre fredag! 



Kommentera inlägget här: