amandabrodiin

Min lilla kille

Kategori: A fresh start

Då har han åkt. Igår började jag inte förrän 16.00, så jag passade på att busa, krama, pussa och gosa så mycket jag bara kunde med Lilleman. Efter en film, lek inne, en promenad, lek i lekplatsen och lunch så somnade han så gott. Jag passade på att städa medan. Efter ett tag kom Simon och jag packade klart alla Melvin saker. Tillslut fick han väcka sjusovarn och han vart så glad över att se sin pappa. När dom skulle åka så kände jag hur tårarna började komma men jag drog på smilbandet och gav honom en puss och kram. Gjorde så ont i hjärtat! 

Jag åkte till jobbet och hade stängning. Det var mycket att göra så jag höll mg sysselsatt! Efter jobbet så kom Hanna och hämtade mig. När vi kom så färgade jag hennes hår. Sen åt vi massa gott och pratade om allt och inget tills klockan var alldeles för mycket. Somnade för sent och vaknade för tidigt. Så nu ligger jag och drar mig i sängen och väntar på att hon ska vakna. Senare blir det jobb hela dagen lång. 

Kommentera inlägget här: