amandabrodiin

Sommaren är kort, det mesta regnar bort!

Kategori: A fresh start

Vilket väder vi haft/har! Så trist! Vart är all sol och värme? 

Jag har helt glömt bort att skriva här. Varken haft tid eller ork. Ibland är det kul ibland vill jag inte alls. Men nu vart jag sugen på att få ur mig lite. Det är ju torts allt det den är till för. 

Vad har hänt sen sist? Mycket jobb, arbetar på Coop Konsum i Österbybruk om jag inte nämt det tidigare. Dom dagarna vi varit lediga och varit fint väder har vi spenderat på badet. Midsommar spenderades hos Lola och Roger med familjen. Vi har haft dop för Nora. Jätte fint och hon var så duktig. Varit på bio med tjejerna och drack drinkar efter. Haft en veckas semester i Alsen med familjen. Fiske, campingliv, åkt båt, badat, ätit gott och mycket mer. 


Saknar dock varma sommarkvällar. Tjejsnack, vinkvällar, sol och bad, film/myskvällar, promenader, galna utekvällar och massa skratt med tjejerna. En roadtrip med tjejerna skulle vara något! Får se om vi hinner få ihop något! 

Kommentera inlägget här: