amandabrodiin

Gnällspiken

Kategori: A fresh start

Idag har jag spenderat förmiddagen på badet med världens gnällspik, mamma, Alle, Nora och Lola. Samtidigt som jag tycker så synd om honom så vill jag bara skrika rätt ut. Blir tokig av allt gnäll! 
Jag förstår honom och det är såklart han som lider mest. Alla blåsor som gör att han inte kan äta och knappt dricka. Trött för att han vaknar av att han har ont på natten, hungrig och allt blir blir bara en ond cirkel. Längtar tills hans blir frisk igen! 

Hela det här året känns som det bestått utav en sjuk och gnällig Melvin. Först hosta i fem veckor. Sen en tand som kom upp och därav feber. Vartkoppor och feber, förkylning och nu det här. Jag hoppas verkligen att nu när det här är över att det dröjer bra länge tills nästa gång han är sjuk. Peppar, peppar! 
Kommentera inlägget här: