amandabrodiin

Njuter av vår lediga dag.

Kategori: A fresh start

I morse när jag vaknade så gjorde jag mig i ordning och tog en promenad ut till mamma. Melvin hade sovit där eftersom jag jobbade kväll. Jag drack en kopp kaffe och sen var det dags att gå. Vi skulle möta upp Alle och Nora vid Öppna förskolan. Efter lite sång gick vi in och fikade. Melvin lekte lite med barnen och sen gick vi hem till mig. Vi tränade ute medan Melvin sov. Gick riktigt bra idag! Sen gick vi in och lagade vår favoritlunch! Efter lunchen mötte vi upp Sabina och Wilda i lekparken. Alle och Nora gick hem efter en stund och vi gick till badet och fikade. Melvin var inte på det bästa humöret så när vi kom hem var han helt slut. Nu har vi ätit middag, badat och ska se en film innan han ska sova. När han har somnat blir det ett bad för mig och sen kommer Filippa över. Blir en film och tidig sänggång för imorgon blir det jobb på Tierps arena. 



Kommentera inlägget här: