amandabrodiin

Torsdag

Kategori: A fresh start

Imorse strosade jag runt i min onepiece med en kopp te i tystnaden. Så skönt! Jag hade ett öppningspass och jag kliver alltid upp innan Melvin så jag får lite egentid. Sen är han så trött vid den tiden och sover gärna lite längre. När jag var klar och skulle väcka honom så vägrade han att vakna. Han var så trött stackarn. Efter mycket om och men så vaknade han och ville gosa lite i soffan. Så han fick lite frukost där sen var det dags att gå till forskolan och jobb. 

Efter jobbet hämtade jag upp Lilleman från dagis sen gick vi till affären och handlade middag. Kom hem, åt middag och Melvin tog ett bad. Sen tog jag på mig träninhskläderna och gick en pw. Nu sitter jag i soffan och ser på tv och Melvin sover. Imorgon är vi lediga! 
Kommentera inlägget här: