amandabrodiin

Den vackraste i världen

Kategori: Life as i know it

Idag fick jag sovmorgon av lilleman. Dock vaknade jag klockan sju, pigg som en lärka. Vi brukar alltid vakna mellan 06.15-06.30 så det vart inte så jätte lång sovmorgon. Melvin valde att vakna 07.45 så fick hela 45 min för mig själv. Det var längesen! När vi båda hade vaknat och efter massa morgonens klev vi upp. Åt frukost och sen lekte vi lite innan vi gjorde oss i ordning för en promenad till Filippa. Älskar det här vädret!

Nu är vi hemma och jag står och steker pannkakor till lunch. Till det serveras gammaldags vaniljglass! Efter lunch ska jag städa, tvätta och vika all vår tvätt. Tänkte även klämma in en tripp till lekparken med lilleman och hjärtat. 


Du är ju världens vackraste. Ibland kan jag komma på mig själv hur jag sitter och stirrar på dig. Hur kan man bli så söt? I mina ögon är du den finaste på denna jord, helt perfekt! Världens charmtroll! 
Kommentera inlägget här: