amandabrodiin

Fredag nu igen!

Kategori: Life as i know it

Jag följde med Hanna till Tierp igår. Handlade lite mat och solade! Behövdes få lite färg på mina bleka ben!  Jag köpte med mig hem böckling så vi kunde äta fisk och kokta grönsaker till lunch. Jag trodde min fiskare där hemma skulle bli glad och när jag kom hem och sa vad jag köpt fick jag svaret; 
"Nej jag hatar det!" Jahapp, så bra kände jag min pojkvän sen snart 4 år tillbaka, sambo och far till mitt barn. 


När jag kom hem åkte vi och hämtade Melvins nya bilbarnstol. Så nu sitter han som en prins! Simon åkte iväg till en kompis. Jag somnade med lilleman klockan 19.30 och vaknade till vid 22.00. Gick upp och stängde av tvn, borstade tänderna och sen gick jag och la mig igen. Det var min fredagskväll! 
Kommentera inlägget här: